Frida lektion

Idag var jag och hundarna i Enköping hos Frida Wallén för privatlektion. Hvassa har kommit igång med lk3 momenten och de flesta går bra, några moment behöver vi träna mera på för att bli bra så vi är inte färdiga för start ännu men det känns än sålänge riktigt bra ;) Xtra har kommit igång bra och börjar tycka att lydnad är riktigt roligt. Frida har gett mig värdefulla verktyg och äntligen börjar det släppa, så tävlingskarriären verkar inte allt för avlägset :) Har sagt det förr men säger det igen, Frida är en fantastisk instruktör och jag har fantastiska hundar ;) Frida passade på att fota mig och hvassa lite och dagen till ära hade jag min smurfblåa mössa på mig, ser ju inte klok ut :/ Nöjda, glada och fyllda med inspiration åkte vi hem och längtar till nästa lektion.

Kommentera här: